Obchodní podmínky
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti Erik Frömmel, so sídlom Bezručova 1234, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika, IČO 09424211, e-mail info@pro-stage.cz, telefónne číslo +420604224059 („My“ alebo „Predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a Nás ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na webovej stránke www.pro-stage.cz.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v českom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Toto ustanovenie nie je na ujmu právam a povinnostiam vzniknutým počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako určite viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj na našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú sa dohodnúť bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, na čom sme sa spoločne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.
I. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
-
Cena je finančná čiastka, ktorú budete uhrádzať za Tovar;
-
Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete uhrádzať za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;
-
Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
-
DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
-
Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
-
Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzatvorenie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
-
Používateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;
-
Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
-
Tovar je všetko, čo si môžete zakúpiť na E-shope.
II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIA
-
Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
-
Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru, budeme preto považovať za správne a pravdivé.
III. UZATVORENIE ZMLUVY
-
Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť len v slovenskom jazyku.
-
Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov komunikácie na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (najmä za prístup na internet), takže žiadne ďalšie náklady účtované z Našej strany nad rámec Celkovej ceny neočakávajte. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že používame prostriedky komunikácie na diaľku.
-
Aby sme mohli uzatvoriť Zmluvu, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:
a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie zadáte počas vytvárania návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na doručenie Tovaru, najmä meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu;
d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, aj informáciu o tom, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať.
-
Počas vytvárania návrhu Objednávky môžete až do jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly vytvoríte Objednávku stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste sa oboznámili a súhlasíte s týmito Podmienkami – inak nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ budú všetky zadané informácie odoslané priamo Nám.
-
Vašu Objednávku Vám čo najskôr po jej doručení potvrdíme správou zaslanou na e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z Našej strany dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
-
Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo ak objednáte väčší počet kusov Tovaru, než je z Našej strany povolené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu poskytneme vopred, takže by Vás to nemalo prekvapiť. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzatvorená v okamihu, keď Našu ponuku potvrdíte.
-
V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať, ani keď ste obdržali potvrdenie Objednávky a teda došlo k uzatvoreniu Zmluvy. V takejto situácii Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v pozmenenej podobe oproti pôvodnej Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzatvorená v okamihu, keď Našu ponuku potvrdíte. Ak Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavne chybnú Cenu sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebytočne figuruje číslica.
-
V prípade, že dôjde k uzatvoreniu Zmluvy, vzniká Vám záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.
-
V prípade, že máte zriadený Používateľský účet, môžete vykonať Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade však máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvárania Objednávky je totožný ako v prípade kupujúceho bez Používateľského účtu, výhodou však je, že nemusíte opakovane vypĺňať Vaše identifikačné údaje.
-
V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Na to, aby Vám bola zľava poskytnutá, je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, Tovar Vám bude poskytnutý so zľavou
IV. POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
-
Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Používateľského účtu.
-
Pri registrácii Používateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť všetky zadávané údaje správne a pravdivo a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.
-
Prístup k Používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Tieto prístupové údaje ste povinný uchovávať v tajnosti a neposkytovať ich tretím osobám. V prípade ich zneužitia nenesieme žiadnu zodpovednosť.
-
Používateľský účet je osobný, a preto nie ste oprávnený umožniť jeho používanie tretím osobám.
-
Váš Používateľský účet môžeme zrušiť, najmä ak ho nevyužívate viac ako 365 dní, alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.
-
Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä z dôvodu nevyhnutnej údržby hardvérového a softvérového vybavenia.
V. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
-
Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme aj v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, za ktorých je doprava zadarmo.
-
Celková cena je uvedená bez DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
-
Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzatvorení Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
a) Bankovým prevodom. Informácie potrebné na vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 pracovných dní.
b) Platobnou kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu ShoptetPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 24 hodín.
c) Na dobierku. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti jeho odovzdaniu. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
d) V hotovosti pri osobnom odbere. V hotovosti je možné uhradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzkarni. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
-
Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po úhrade Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude taktiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná vo Vašom Používateľskom účte.
-
Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.
VI. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI
-
Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vášho výberu, pričom si môžete vybrať z nasledovných možností:
a) Doručenie prostredníctvom prepravných spoločností Česká pošta, Zásielkovňa, DPD.
-
Tovar je možné doručiť iba v rámci Českej republiky.
-
Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená na E-shope je len orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás o možnosti vyzdvihnutia Tovaru vždy informujeme prostredníctvom e-mailu.
-
Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi aj Nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré nasvedčuje neoprávnenej manipulácii či otvoreniu zásielky, nie ste povinný Tovar od dopravcu prevziať.
-
V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. VI.4. Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň skutočnosť, že Tovar neprevezmete, neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. V takom prípade však máme právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme toto právo využiť, odstúpenie je účinné dňom doručenia oznámenia o odstúpení. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
-
Ak je z dôvodov na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bol dohodnutý v Zmluve, je Vašou povinnosťou Nám nahradiť náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje Vám zašleme na e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a tieto náklady sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
-
Nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu jeho prevzatia. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. VI.4 Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo škody v okamihu, keď ste ho mohli prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody znamená, že od tohto okamihu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
-
V prípade, že Tovar nebol na E-shope označený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme Vás informovať v prípade:
a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informáciu, že Tovar nebude možné dodať;
b) omeškania s dodaním Tovaru zo strany Nášho dodávateľa, pričom Vám oznámime novú očakávanú dobu dodania.
-
V prípade, že Vám nebudeme schopní Tovar dodať ani do 30 dní od uplynutia doby doručenia uvedenej v potvrdení Objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení od Zmluvy odstúpiť.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
-
Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. VI.7 Podmienok je Tovar bez vád, a to najmä že:
a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;
b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre tovar tohto druhu obvyklé;
c) zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutého vzorku, ak bola akosť alebo vyhotovenie určené podľa vzorky;
d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
e) spĺňa požiadavky stanovené právnymi predpismi;
f) nie je zaťažený právami tretích osôb.
-
Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami §§ 1914 až 1925, §§ 2099 až 2117 a §§ 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
-
V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. VII.1, môžete nám túto vadu oznámiť a uplatniť si práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch. Na reklamáciu môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý poskytujeme a ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť spôsob riešenia vady; túto voľbu následne nemôžete zmeniť bez Nášho súhlasu, s výnimkou prípadov uvedených v čl. 7.4. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom, ktoré ste si uplatnili. Ak si nezvolíte spôsob riešenia vady, máte práva uvedené v čl. 7.5 aj v prípadoch, keď išlo o podstatné porušenie Zmluvy.
-
Ak je vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte nasledovné práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
b) na odstránenie vady opravou Tovaru;
c) na primeranú zľavu z Ceny;
d) na odstúpenie od Zmluvy.
Ak si zvolíte riešenie podľa bodov a) alebo b) a My vadu neodstránime v primeranej lehote, ktorú sme uviedli, alebo Vám oznámime, že takto vadu vôbec neodstránime, máte právo uplatniť si práva podľa bodov c) a d), aj keď ste si ich pôvodne neuplatnili. Rovnako, ak si zvolíte opravu Tovaru a My zistíme, že vada je neopraviteľná, oznámime Vám to a môžete si zvoliť iný spôsob odstránenia vady.
-
Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte nasledovné práva:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
b) na odstránenie vady opravou Tovaru;
c) na primeranú zľavu z Ceny.
Ak však vadu neodstránime včas alebo odmietneme vadu odstrániť, máte právo odstúpiť od Zmluvy. Odstúpiť môžete aj v prípade, keď Tovar nie je možné riadne používať pre opakovaný výskyt vád po oprave Tovaru alebo pre väčší počet vád Tovaru.
-
V prípade podstatného aj nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od Zmluvy ani požadovať dodanie nového Tovaru, ak nemôžete Tovar vrátiť v stave, v akom ste ho obdržali. To však neplatí v nasledovných prípadoch:
a) ak došlo k zmene stavu Tovaru v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady;
b) ak bol Tovar použitý ešte pred zistením vady;
c) ak nemožnosť vrátenia Tovaru v nezmenenom stave nebola spôsobená Vaším konaním alebo opomenutím;
d) ak z Vašej strany došlo pred zistením vady k predaju, spotrebovaniu alebo pozmeneniu Tovaru pri bežnom použití; ak k tomu však došlo len čiastočne, ste povinný vrátiť tú časť Tovaru, ktorú možno vrátiť, a v takom prípade Vám nebude vrátená tá časť Ceny, ktorá zodpovedá Vášmu úžitku z použitia časti Tovaru.
-
Do 3 dní od prijatia reklamácie Vám na e-mailovú adresu potvrdíme jej prijatie, dátum doručenia a predpokladaný čas vybavenia. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej doručenia. Lehota môže byť po vzájomnej dohode predĺžená. Ak lehota márne uplynie, môžete odstúpiť od Zmluvy.
-
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady musíte preukázať, napr. účtenkami alebo potvrdeniami o cene dopravy. Ak bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, ste povinný nám pôvodný Tovar vrátiť, pričom náklady na vrátenie hradíme My.
-
V prípade, že ste podnikateľ, ste povinný oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
-
V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od jeho prevzatia.
-
Ustanovenia o právach z vád sa nepoužijú v prípade:
a) Tovaru predávaného za nižšiu Cenu – na vadu, pre ktorú bola nižšia Cena dohodnutá;
b) opotrebovania Tovaru spôsobeného jeho obvyklým používaním;
c) použitého Tovaru – na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebovania, ktorú Tovar mal pri prevzatí;
d) ak to vyplýva z povahy Tovaru.
VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
-
K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
-
V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením §1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.
-
Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:
a) Tovar, ktorého Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávislých od Našej vôle a k týmto výkyvom môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
b) dodanie alkoholických nápojov, ktoré možno dodať až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých Cena závisí od výkyvov finančného trhu nezávislých od Našej vôle;
c) Tovar, ktorý bol upravený podľa Vašich požiadaviek alebo pre Vašu osobu;
d) Tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným;
e) Tovar v uzavretom obale, ktorý bol z obalu vyňatý a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;
f) dodávka zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak došlo k porušeniu pôvodného obalu;
g) dodávka novín, periodík alebo časopisov;
h) dodanie digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.
-
Lehota na odstúpenie podľa čl. VIII.2 Podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
-
V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet uvedený v odstúpení od Zmluvy. Čiastka však nebude vrátená skôr, ako Nám Tovar vrátite alebo ako preukážete, že bol odoslaný späť k Nám. Tovar prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.
-
V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. VIII.2 Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením Tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na vrátenie Ceny za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady na vrátenie Tovaru k Nám, opäť však iba do výšky Ceny za dopravu vo výške najlacnejšieho ponúkaného spôsobu dodania.
-
Zodpovedáte Nám za škodu v prípadoch, keď bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nevyhnutné s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme po tom, čo Nám bude Tovar vrátený, a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať pohľadávku z titulu náhrady škody proti Vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.
-
My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred dodaním Tovaru, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody vyplývajúce z povahy Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v čl. VI.9 Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, ak je zrejmé, že ste v Objednávke zámerne uviedli nesprávne údaje. V prípade, že nakupujete Tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.
IX. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
-
Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
-
Riešenie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@pro-stage.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
-
Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu na riešenie sporov online, nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
-
Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
-
Ak náš a váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), vzťah sa bude vždy riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebitelia, týmto dohodnutím nie sú dotknuté vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
-
Všetku písomnú korešpondenciu s vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, v používateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.
-
Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nebude týkať už uzavretých zmlúv, ale iba zmlúv, ktoré budú uzavreté po nadobudnutí účinnosti tejto zmeny. O zmene vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený používateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový tovar, zmena však nezakladá právo na vypovedanie, keďže nemáme uzavretú zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo vám na základe zmluvy máme dodávať tovar pravidelne a opakovane. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej zmluvy na pravidelné a opakované dodávky tovaru, nové podmienky sa stávajú súčasťou našej zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade podania výpovede je 2 mesiace.
-
V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nie je možné predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo v súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo od zmluvy odstúpiť.
-
Prílohou Podmienok je vzorový formulár na reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
-
Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky obdržíte e-mailom, a tak budete mať vždy prístup k zmluve aj bez našej spolupráce. Odporúčame vždy potvrdenie objednávky a Podmienky uložiť.
-
Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.6.2025
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Erik Frömmel, Bezručova 1234, 73911 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Erik Frömmel, Bezručova 1234, 73911 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Erik Frömmel („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: